Gina op stage in Senegal

Onverwacht afscheid

Gisteren kreeg ik telefoontje uit België met slecht nieuws.

Mijn grootvader is geheel onverwacht overleden.

Toen ik het nieuws hoorde, kon ik het moeilijk geloven en kon ik ook niet nadenken over wat ik nu precies wou doen.

Nadat ik tot rust gekomen was, heb ik besloten toch terug naar België te keren om afscheid te kunnen nemen en dit even te verwerken met de familie. Ik vlieg deze nacht terug naar België waar ik tot 3 maart zal blijven. Op 4 maart kom ik terug naar Senegal om mijn stage verder te zetten.

x Gina

Reacties

Reacties

Elke

Van onverwacht nieuws gesproken...

Laat Sengegal even rusten en laat alles even inzinken bij de mensen die je graag ziet...

Sterkte x

Nico van Nuffelen

Veel sterkte

Evelien

Je hebt een goede beslissing genomen volgens mij. Ik zou net hetzelfde doen vanuit Gambia. Kom even tot rust in België en nadien kun je verder doen met wat je bezig was. Veeeeeel moed meisje !
Xx

Gina

Dankjewel!

Ik hoop dat deze week ervoor zorgt dat ik wat afscheid kan nemen en inderdaad tot rust kan komen. Het leek mij de enige manier om er daarna opnieuw tegenaan te kunnen gaan.

x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!