Gina op stage in Senegal

Nog één week!

Binnen één weekje zijn we weg!

Het is allemaal superspannend! De valies is al voor een groot deel gemaakt, maar er komen nog elke dag dingen bij die ik wil meenemen en dat zorgt toch wel voor een probleem... Achjah! Dan maar een t-shirt minder meenemen!

Ik wou nog eventjes iedereen bedanken die van Lise en mij wafels heeft gekocht want wij hebben in totaal zo'n 350 euro ingezameld voor ons project!! En dat is dus fantastisch nieuws!!

Laughing

We hebben al een aantal leuke gezelschapsspelletjes aangekocht en voor de rest gaan we in Senegal zelf kijken hoe we het geld het beste kunnen besteden zodat de jongeren uit het project er ten volle kunnen van genieten!

Dus nogmaals een dikke dankuwel en vanaf volgende week kan je hier meer lezen over onze eerste avonturen ginds!

Groetjes Gina

Reacties

Reacties

rais nadia

amaai ik ben kij fier op u gina doe het daar goed eh :)

Gina

Dankjewel Nadia, dat ga ik zeker en vast doen! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!